تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۳۶ ب.ظ

تم تولد ماشین مسابقه

داستان تم تولد ماشین

مطمئن همه ی شما تم تولد ماشین مسابقه رو میشناسید .یا از این تم تولد پسرانه پرطرفدار خودتون استفاده کردید و یا جایی که دعوت بودید ، تم تولد ماشین مسابقه رو دیدید .شاید هم خودتان فروشنده تم تولد و لوازم تولد هستید . در اینصورت میتوانید حرف من را تصدیق کنید که این تم تولد پرطرفدار و پرفروش است .

همین حالا میتوانید کلیک کنید و محصولات تم تولد ماشین مسابقه را ببینید .

اگر هم مایلید نمایندگی فروش انواع تم تولد و لوازم تولد نامبروان را داشته باشید ف کافیست با شماره 09126006057 تماس بگیرید و کسب و کار پردرآمد خودتان را آغاز کنید .

در ادامه ما داستان زیبای انیمیشن ماشین مسابقه را به روایت قلم درآورده ایم . امیدواریم از خواندن آن لذت ببرید .

داستان تم تولد ماشین 1

داستان تم تولد ماشین مسابقه

مک کوئین اسم یه ماشین مسابقه ی قرمز و خوشگله که به تازگی شروع به مسابقه دادن کرده و توی مسابقات محلی خودش می درخشه و با تلاش و پشتکارش تو مسابقات زیادی خودش رو نشون میده و بیشتر اونها رو برنده میشه .

اون یه ماشین جوان ، پرنشاط و خوش اخلاقه . اما همین پیروزی های پشت سر هم باعث میشه که به خودش مغرور بشه . وقتی تو یکی از مسابقات از رقیبش  "چیک هیکس" عقب می افته و شکست میخوره ،خیلی ناراحت و عصبی میشه و تصمیم میگیره توی مسابقه بعدی تلافی کنه .

اما توی مسیر رفتن به مسابقات اصلی ، بصورت اتفاقی از مسیر خارج میشه و چون یک ماشین مسابقه ای چراغ نداره ، توی تاریکی جاده گم میشه . بعد از چند ساعت ، سر از یک شهر فراموش شده به نام "رادیاتور اسپرینگ " درمیاره .

همون اول به خاطر سرعت زیادش باعث میشه که آسفالت قدیمی شهر آسیب ببینه و خراب شه . دکتر هاتسون که یک ماشین سیاه رنگه و قاضی اون شهره ، اونو مجبور میکنه تا خرابکاری شو درست کنه و جاده رو تعمیر کنه .

داستان تم تولد ماشین 2

ماشین مسابقه در شهر جدید

مک کوئین خودشو معرفی میکنه ،فکر میکنه که حتما باید اونو بشناسن . اما چون اون شهر بر اثر ساخته شدن بزرگراه به تدریج فراموش شده و رفت و آمد به حداقل رسیده ، اهالی اینجا به وسایل ارتباطی مثل اینترنت و تلفن دسترسی ندارن .

هیچکس اونو نمیشناسه و حرفشو باور نمیکنه . به جز یک یدک کش کهنه اما مهربون ، بنام "باتر" که از همون اول از مک کوئین خوشش میاد و با اون دوست میشه . باتر تنها ماشینیه که میتونه بصورت عقب عقب مسافت زیادی رو اونم با سرعت رانندگی کنه .

مک کوئین بارها سعی میکنه تا از اونجا فرار کنه اما نمیتونه چون مسیر رو بلد نیست . همچنین تا جاده هم درست نشه دکتر هاتسون اجازه رفتن بهش نمیده .مک کوئین کم کم به اون شهر عادت میکنه و با بقیه ماشین ها هم دوست میشه .

چند روز که از اومدنش به اون شهر میگذره ، متوجه میشه دکتر هاتسن هم قبلا ماشین مسابقه بوده اما بخاطر یه تصادف وحشتناک ، از مسابقات برای همیشه کناره گیری میکنه .

مک کوئین ازش خواهش میکنه ، تا بهش کمک کنه و دکتر هاتسن هم تمام تجربیاتش رو در اختیار اون قرار میده .

داستان تم تولد ماشین 3

پیروزی واقعی

بلاخره اون به همراه دکتر هاتسن و دوستان جدیدش راهی مسابقات کاپ میشه . چیکن هیکس وقتی اونو میبینه که اینقدر آمادگی داره . از ترس شکست خوردن ، توی مسیر مسابقه تله میزاره. ولی بجای مک کوئین ، یکی از ماشینای دیگه به اسم سلطان دانیکو ، توی تله میفته و تصادف بدی میکنه .

مک کوئین وقتی این صحنه رو میبینه ، یاد حادثه ای که برای دکتر هاتسن رخ داده بود می افته و تصمیم میگیره بجای رفتن به خط پایان برگرده و به سلطان کمک کنه . همین کار زیبا و اخلاقی اون باعث شد که به یک قهرمان بزرگ اتومبیلرانی تبدیل بشه .

چیکن هیکس که با تقلب اول شده بود ، از طرف هوادارانش طرد میشه و تنها میمونه . مک کوئین یاد میگیره ، هیچ چیزی ارزش تنها بودن و طرد شدن رو نداره . اون تصمیم میگیره برای همیشه توی شهر رادیاتور اسپرینگ بمونه و اونجا زندگی کنه .

حضور مک کوئین توی شهر فراموش شده ، باعث شده بود تا دوباره شهر رونق بگیره و پر از شور و نشاط و رفت و آمد بشه .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی