تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

چاپ لیوان تبلیغاتی

شاید از خودت بپرسی چاپ لیوان تبلیغاتی به چه دردی میخوره؟ الان خیلی کامل بهت توضیح میدم و بعد از خوندن این متن تو هم مثل دیگر همراهان نامبروان ،زنگ میزنی و لیوان تبلیغاتی مخصوص خودت رو سفارش میدی . برو بریم ....

قبل از هر چیز ، باید بگم تبلیغات به مجموع کارهایی گفته میشه که صاحبان مشاغل برای معرفی خودشون از اونها استفاده میکنند . از انواع تبلیغات میشه استفاده کرد تا مردم و به عبارتی مشتری ها ، محصولات ، خدمات و برند شما را بشناسند . این شناخت ، ایجاد ارتباط و اعتماد میکند و صد در صد این به نفع شماست .

چاپ لیوان تبلیغاتی بهتره یا دیگر روش های تبلیغاتی ؟

یکی از بهترین نوع تبلیغات چاپی، چاپ لیوان تبلیغاتی یا همان لیوان اختصاصی می باشد. لیوان کاغذی اختصاصی به لیوان هایی گفته می شود که به سفارش مدیر یک برند، متناسب با نام و لوگوی برند، طراحی می شود و به صورت عمده لیوان یکبارمصرف تهیه و تولید می گردد.

✔ دنبال یه کسب و کار پردرآمد ی ؟ اینجا کلیک کنید یا فقط زنگ بزن 09126006057

 

از مهم ترین فوایدی که چاپ لیوان تبلیغاتی می تواند برای یک شرکت، مؤسسه و....داشته باشد، می توان به بحث بردینگ و تبلیغاتی بودن این محصول اشاره کرد .

✔ بردینگ: تمامی صاحبان مشاغل می توانند، لوگو و نام برند خودشان را در ذهن مشتریان و مراجعه کنندگان نهادینه کنند. به این صورت که با دیدن اسم و لوگو ، روی لیوان هایی که برای مصارف زیادی کاربرد دارند ، این برند در ذهن ثبت می شود . به این ترتیب با کمترین هزینه به جای چاپ بنرهای چند صد میلیونی ، از چاپ لیوان تبلیغاتی استفاده کرده اید و بهترین نتیجه را گرفته اید.

✔ تبلیغاتی: بیایید از جنبه ی تبلیغاتی به لیوان کاغذی اختصاصی نگاهی بیندازیم. همانطور که می دانید هزینه های تبلیغات تلویزیونی ،چاپ انواع بنر و بیلبورد ، پیامک های تلفنی و.....بسیار سرسام آور است.

اما به راحتی با کمترین هزینه می توانید انواع لیوان اختصاصی کاغذی شیک چاپ کرده و در تمامی دفاتر و فروشگاه های مرتبط به کارتان آنها را قرار دهید. طی کمترین زمان شما تبلیغات وسیعی را انجام داده اید و حالا هرکسی حتی آب هم بخورد، چشمش به نام و نشان تجاری شما می افتد.

چاپ لیوان تبلیغاتی 1

نمونه کارهای چاپ لیوان تبلیغاتی نامبروان

پس از تماس با ما، طراحان شرکت نامبروان چند طرح را برای شما آماده می کنند. تمامی طرحها برای شما ارسال می شود و در صورت تایید شما، طرح وارد مرحله چاپ و تولید عمده خواهد شد. طرح زمینه و لوگوی شما با بهترین رنگ ها طراحی شده و روی بهترین نوع کاغذ چاپ خواهد شد.

بنابراین هیچ نگرانی از بابت نوع رنگ و مرغوبیت کاغذ لیوان اختصاصی خود نداشته باشید .کاغذهای باکیفیت به همراه رنگ های خوراکی که در زمان چاپ از آن استفاده می شود، دلایلی است که ثابت می نمایند، لیوان های اختصاصی تولید شده توسط کارخانه تم تولد نامبروان ، صد در صد بهداشتی هستند.

کارخانه نامبروان تا به امروز، نام و نشان های زیادی را به مردم معرفی نموده است. این برندها ، مخصوص یک صنف خاص نیستند و تمامی مشاغل و صنایع را پوشش می دهند.

✔ بزن اینجا و لیوان مخصوص خودت رو سفارش بده یا فقط زنگ بزن 09194370400 ☎

به عنوان نمونه:     

  • 1. انواع داروخانه ها و داروسازی ها (مانند: چاپ لیوان تبلیغاتی داروسازی اکسیر و ... که توسط کارخانه نامبروان طراحی و تولید شده است.)
  • 2. آژانس املاک و مسکن (مانند:املاک بزرگ علیزاده)
  • 3. آژانس هواپیمایی و سیر و سفرها (مانند:تورگردانان ایران)
  • 4. باشگاهها و تیم های ورزشی (مانند:تیم پرافتخار پرسپولیس)
  • 5. کارهای خدماتی و تعمیراتی (مانند:موتورسازی وحید)
  • 6. انواع هتل ها و کافه رستوران ها (مانند:رستوارن ویکولند)

و چندین طرح و نام معتبر دیگر که با چاپ لیوان تبلیغاتی منحصر به فرد خودشان، توانستند به صورت گسترده تبلیغات انجام دهند.

✔ میتوانید همین حالا اینجا کلیک کنید و انواع ظروف یکبارمصرف را ببینید.

☎ همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش با شماره های 09194370400 و 09126006057 تماس بگیرید .

چاپ لیوان تبلیغاتی

روش های تبلیغاتی برای کسب و کار

روش های تبلیغاتی زیادی وجود داره که بعضی ها از قدیم بودن و بعضی ها هم با ورود به عصر دیجیتال مارکتینگ به تازگی شکل گرفتن . اگر بخوام بصورت کاربردی و خلاصه انواع روش تبلیغاتی رو معرفی کنم ، اینطوری میشه :

انواع چاپ تبلیغاتی :

در تبلیغات چاپی ، نصبت به انواع دیگر تبلیغات بودجه کمتری استفاده میشه و معمولا همه از عهده انتشار این نوع تبلیغات برمیان .این بخش شامل چاپ بنر ، چاپ بیلبورد ، چاپ لیوان تبلیغاتی ، چاپ پوستر و تراکت و ... میشه .

پخش آگهی بازرگانی :

این نوع تبلیغات که بودجه خیلی خیلی زیادی نیاز داره ، معمولا در شبکه های تلویزیونی و رادیویی ، بین سریال ها و برنامه های متفاوت پخش میشن .برای چنین تبلیغاتی شما حتما باید به آژانس های تبلیغاتی مراجعه کنید تا برای تبلیغتان بازیگر و سناریو انتخاب شود .

حالا اگر توجه مرد به تبلیغات شما جلب نشه و براشون جذابیتی نداشته باشه به این معنیه که هرچقدر هم هزینه کرده باشین به باد فنا رفته .

تبلیغات موبایلی و تلفنی :

بین روش های تبلیغاتی ،تبلیغات موبایلی و تلفنی ،به شدت محبوبیت پیدا کرده است. علت این محبوبیت هم کانلا منطقی به نظر میرسه . چون موبایل ها دستگاه های کوچک و قابل حمل هستند که براحتی به اینترنت متصل میشوند ، تقریبا همه مردم از موبایل استفاده میکنند و به عبارتی هر کسی که موبایل داره میتونه مشتری شما باشه .

موبایل در کنار اتصال راحت به اینترنت و وجود انواع شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، اینستاگرام ، تلگرام و ... راحت ترین نوع تبلیغات بنظر میرسه . اما این نکته را فراموش نکنید که این روش تبلیغاتی ، در صورت زیاده روی و بدون برنامه عمل کردن ، میتوانند نتیجه معکوس بدهند و تنها انرژی و سرمایه ی شما را به هدر بدهند .

تبلیغات دیجیتالی :

تمامی انواع تبلیغاتی که در سایت های متفاوت میبینید و در دنیای اینترنت منتشر شده ، در گروه تبلیغات دیجیتالی قرار میگیرند . این وب سایت ها  از طریق انتشار محتوایی مرتبط به برند ، محصولات ، خدمات ، متن و مقاله ای ، برای نام و نشانی خاص تبلیغ میکنند.

شاید هم خودتون یک سایت معرفی محصول یا خدمات داشته باشید .اینطوری کارتون راحت تره و میتونید با انتشار انواع مقاله ها مشتری جذب کنید . فعالیت در سایت های ریپرتاژ خبری هم تاثیرات مثبتی روی کارتون میزاره . البته طراحی و راه اندازی سایت و یا دادن تبلیغات به بقیه سایت ها کار هزینه بریه و باید زمان خیلی زیادی رو هم بهش اختصاص بدید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی