تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۴۳ ب.ظ

فروش عمده بادکنک

فروش عمده بادکنک یکی از زمینه های فعالیت در بخش فروش عمده تم تولد و وسایل تولد است . شما همکار گرامی میتوانید فقط در بخش فروش عمده بادکنک فعالیت داشته باشید و یا اینکه تمامی وسایل جشن را نیز در فروشگاه خود عرضه کنید .

اینکه بصورت تخصصی تنها در زمینه فروش عمده بادکنک و وسایل بادکنک آرایی کار کنید و یا اینکه در کنار آن محصولات دیگر مانند عمده وسایل آتش بازی ، لوازم تولد و وسایل جشن و ... را به فروش برسانید ، به خودتان بستگی دارد .

چیزی که مشخص است ، این است که میتوانید رفته رفته پیشرفت کنید و محصولات متنوع تری را بصورت عمده بفروش برسانید . زمانی که بصورت کامل تمامی محصولات تم تولد و لوازم تولد را داشته باشید ،فروش بهتری دارید و درآمد بالاتر و سوددهی بیشتری خواهید داشت .

شاید بخواهید قبل از تصمیم گیری درباره فروش عمده بادکنک ، الان با مشاورین متخصص کارخانه تم تولد و لوازم تولد نامبروان، با شماره 09126006057 ☎ تماس بگیرید.

فروش عمده بادکنک در تهران

در کلان شهر تهران میتوان هزاران کار انجام داد و با پشتکار در آن شغل موفق شد . اما این نکته مهم را فراموش نکنید ، کدام شغل مناسب شخصیت شماست؟ فعالیت در آن شغل باعث خوشحالی شما و دیگران میشود ؟ چند درصد ریسک ورشکسته شدن دارد؟ به چه میزان سرمایه نیاز دارد ؟به چه متراژ جا نیاز دارد؟

بادکنک از آن دسته لوازم تولد و جشن است که بدون تردید همیشه و همه جا مورد استفاده قرار میگیرد .در افتتاحیه یک فروشگاه یا رستوران ،در مراسم و اعیاد مختلف و صد ها مناسبت و مکان دیگر و ... مورد استفاده قرار میگیرد .

با توجه به تقاضای بالا و کاربردی بودن انواع بادکنک در دیزاین ، فروش عمده بادکنک در سطح کلان و یا حتی خرده فروشی ، شغل خوب با درآمد بالا محسوب میشود .

در ادامه شما را با انواع بادکنک نامبروان ، در فروش عمده بادکنک آشنا خواهیم کرد . لطفا همراه ما باشید .

میتوانید همین حالا انواع بادکنک را ببینید فقط کافیست اینجا کلیک کنید .

فروش عمده بادکنک لاتکس

عمده بادکنک لاتکس

بادکنک لاتکس همان نوع بادکنکی است که از قدیم آن را میشناسیم و همبازی خودمان و فرزندانمان بوده . این نوع بادکنک که ارزان ترین نوع بادکنک بشمار میرود در طرح ها و رنگ بندی های متنوع ، بهترین نوع بادکنک برای دیزاین و بادکنک آرایی میباشد .

✔ انواع بادکنک لاتکس عبارتند از :

  • بادکنک لاتکس تک رنگ
  • و بادکنک لاتکس طرحدار
  • بادکنک لاتکس شخصیت
  • لاتکس پاستلی
  • بادکنک لاتکس کروم
  • لاتکس چراغدار
  • و جندین طرح و مدل دیگر

تمامی انواع بادکنک لاتکس در سایز های متفاوتی موجود است و بسته به نیاز و سفارش نمایندگی فروش عمده بادکنک ، در سریعترین مدت زمان ممکن ارسال میشود . انواع بادکنک لاتکس مناسب نمایندگی فروش عمده بادکنک ، با بهترین کیفیت و کمترین قیمت عرضه میشود .

برای دیدن تمامی بادکنک های لاتکس کافیست اینجا کلیک کنید.

فروش عمده بادکنک فویلی

بادکنک فویلی عمده

بادکنک فویلی در این سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مقاوم بودن و جنس خواص این نوع بادکنک باعث شده است تا در اشکال و سایز های متفاوت تهیه و تولید شود . معمولا همه بادکنک های فویلی را جذاب میدانند و به عبارتی حس لاکچری و خاص بودن را به مهمانی القا میکند .

شاید قیمت بادکنک فویلی نسبت به بادکنک لاتکس بیشتر باشد ، اما این باعث نمیشود تا نمایندگی فروش عمده بادکنک در فروش آن به مشکل بر بخورد . اتفاقا کاملا برعکس است و فروش این نوع از بادکنک بسیار راحت تر است.

✔ انواع بادکنک فویلی عبارتند از :

  • بادکنک فویلی شخصیت
  • و بادکنک فویلی کارتی
  • بادکنک فویلی عدد
  • و بادکنک فویلی حروف
  • و چندین طرح و مدل دیگر

تمامی انواع بادکنک فویلی در سایز های متفاوتی موجود است و بسته به نیاز و سفارش نمایندگی فروش عمده بادکنک ، در سریعترین مدت زمان ممکن ارسال میشود . انواع بادکنک فویلی مناسب نمایندگی فروش عمده بادکنک ، با بهترین کیفیت و کمترین قیمت عرضه میشود .

برای دیدن تمامی بادکنک های فویلی میتوانید اینجا کلیک کنید .

نمایندگی فروش کارخانه تم تولد نامبروان

کارخانه تم تولد عمده نامبروان در شهر های بسیاری چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور ، نمایندگی های فروش عمده بادکنک ، همچنین خرید و فروش عمده انواع محصولات جشن و لوازم تولد را اهدا میکند .

برای کسب اطلاعات درباره اخذ نمایندگی این کارخانه در بخش ها متفاوت عمده فروشی انواع ابزار آتش بازی،عمده انواع بادکنک، عمده فروشی لوازم تولد و یا هر بخش دیگری میتوانید با شماره 09126006057 تماس بگیرید ☎ .

کارخانه تم تولد و وسایل جشن نامبروان دارای دو سایت است . یکی از این سایت ها به عنوان سایت کاتالوگ محصول عمل میکند و سایت دوم هم به عنوان سایت اطلاع رسان و کمک کننده به تمامی نمایندگان عمده فروشی لوازم تولد و نمایندگان بخش های مختلف استفاده میشود.

از شما دعوت میکنیم از هر دو سایت دیدن کنید.

برای دیدن سایت کاتالوگ محصول لطفا اینجا کلیک کنید .

و برای دیدن سایت کمک و همکاری لطفا اینجا کلیک کنید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی