تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸ ق.ظ

انواع لیوان کاغذی اختصاصی

چاپ لیوان اختصاصی

مطمئن هستم تا بحال انواع لیوان کاغذی اختصاصی را در ادارات ، هتل ها و مکانهای متفاوت دیده اید . بسته به نوع کسب و کار و لوگوی شرکت ، انواع لیوان کاغذی اختصاصی با طرح و رنگ متفاوت و مناسب میل و سلیقه صاحب برند و کسب و کار تهیه و تولید میشود ، که این خودش یک تبلیغات پرکاربرد بشمار میرود .

در ادامه این مطلب ، درباره چاپ و طراحی انواع لیوان کاغذی اختصاصی ،متناسب با سفارش و نیاز شما ، توضیحات مختصری داده خواهد شد.

لیوان کاغذی یکبارمصرف

یکی از ظروف پرکاربرد لیوان است که بیشتر به شکل استوانه میباشد و برای نوشیدن : انواع نوشیدنی های سرد و گرم و مایعات مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی از فنجان و استکان بزرگتر و یا کوچکتر است. لیوان ها به شکل های مختلفی طراحی می شوند و در اختیارمصرف کننده قرار می گیرند.گاهی لیوان ها دسته دارند و گاهی روی آن ها شیارهایی دارد که هم لیوان را شکیل و زیبا می کند و هم مانع لیز خوردن لیوان در دست مصرف کننده می شود.

در طی سالیان سال لیوان ها با طرح ها و مدل های زیادی طراحی شده و از یک نواختی گذشته درآمده است. اما آن چه نمی شود به راحتی از آن گذشت و به خوبی مشهود است ظهور یک نوع لیوان است فارغ از انواع چینی و بلوری و پلاستیکی ،آن هم لیوان های یکبار مصرف کاغذی که در سال های اخیر بسیار با استقبال مواجه شده است.

لیوان های کاغذی در مدل های مختلفی تولید می شود و مزایای زیادی دارد. مثلا استفاده از آن در مراسم و مهمانی ها باعث صرفه جویی در آب و زمان می شود و استفاده از آن آسان تر است. نشکن هستند و جای کمی را اشغال می کند و ازکاربرد آن می توان به مصرف در آب سردکن فروشگاه ها، بانک ها، مزون ها، رستوران ها و خیلی جاهای دیگر، اشاره کرد.

میتوانید از انواع لیوان کاغذی برای خوردن نوشیدنی های گرم و سرد ، پاپکرن و سیب زمینی سرخ کرده و حتی ساختن کاردستی استفاده کنید . همچنین میتوانید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی به آن نگاه کنید و لوگو و نام کسب و کار خودتان را روی انواع لیوان کاغذی اختصاصی چاپ کنید.

چاپ انواع لیوان اختصاصی

انواع لیوان کاغذی اختصاصی با طرح و لوگوی خودتان

جالب اینجاست که انواع لیوان کاغذی اختصاصی را با بالاترین کیفیت در هر طرح و مدلی که بخواهید را ( در رنگ اختصاصی با لوگوی خاص کسب و کار شما ) می توانید سفارش دهید و سلیقه تان را به رخ بکشید . این لیوان های اختصاصی میتواند برای استفاده در شرکت ، موسسه و هرجای دیگری باشد.

کارخانه تم تولد و وسایل جشن نامبروان نیز در زمینه طراحی انواع لیوان کاغذی اختصاصی دستی بر آتش دارد و لیوان های اختصاصی بسیار زیبایی را به سلیقه شما و در کمترین زمان ممکن طراحی و تولید می کند. کافی است برای سفارش لیوان اختصاصی با طرح دلخواه خود با مشاورین کارخانه نامبروان با شماره 09126006057 تماس بگیرید .

یا با کلیک روی این لینک سری به سایت کارخانه تم تولد و وسایل جشن نامبروان بزنید و لیوان اختصاصی خود را با هر لوگو و طرحی که مدنظرتان است سفارش دهید .

مثلا برای شرکت تان لیوانی می خواهید که لوگو و اسم شرکتتان باشد بنابراین با ما تماس بگیرید تا انواع لیوان کاغذی اختصاصی مختص شرکت شما طراحی ، چاپ و تولید شود و یک نوع تبلیغات هم محسوب می شود . گاهی برای مراسم خاصی لیوان اختصاصی با طرحی مربوط به همان مراسم را می خواهید یا برای میهمانی تان انواع لیوان کاغذی اختصاصی با تصویر محبوبتان را می پسندید.

همه ی نکات مورد نظرتان را با طراحان با سلیقه و خوش ذوق کارخانه تم تولد نامبروان درمیان بگذارید و بقیه ماجرا را به ما بسپارید و لیوان های اختصاصی خودتان را با بهترین کیفیت ، با کمترین قیمت و در اسرع وقت از کارخانه تم تولد نامبروان تحویل بگیرید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی