تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲ ق.ظ

تفاوت وسایل آتش بازی سرد و گرم

انواع وسایل آتش بازی را می شناسید؟ تفاوت وسایل آتش بازی با یکدیگر را میدانید؟

میتوانید همین حالا با شماره 09126006057 تماس بگیرید ☎ . نمایندگی عمده فروشی وسایل آتش بازی را به عهده بگیرید و یک شغل پردرآمد داشته باشید.

آتش یکی از عناصر چهارگانه طبیعت می باشد و به جرات می‌توان گفت عنصری تاثیرگذار در خلقت و جهان آفرینش محسوب می‌شود. آتش در زندگی ما انسان ها کاربردهای فراوانی دارد ، می‌توان به ساده‌ترین آنها اشاره کرد که همان گرم کردن محیط زندگی و پختن غذا می باشد .

اما بشریت به همین چیزها بسنده نکرد . از آتش علاوه بر این کارها ، در صنعت و تولید استفاده کردند. همچنین برای مراسم و جشن هایشان یک ابزار ساختند و نام آن را وسایل آتش بازی و نورافشانی گذاشتند. آتش بازی سنتی است که از گذشته درجهان فرهنگ ایران و جهان وجود داشته و همیشه جشن ها را پر هیجان تر می کرده است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۱ ، ۱۰:۳۲
شاد بانو
شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۱ ق.ظ

تم تولد استقلال

تم تولد استقلال

اگر طرفدار تیم ورزشی استقلال هستید و دلتون می خواد با این تیم پرطرفدار و همچنین تم تولد استقلال بیشتر آشنا بشید،بهتون توصیه میکنم که حتما مقاله زیر رو مطالعه کنید.

شما میتونید اینجا کلیک کنید و همین حالا تمام محصولات تم تولد استقلال را ببینید.

اینجا کلیک کنید و تمام تم تولد های کارخانه تم تولد نامبروان را یکجا ببینید. یا اینکه میتوانید همین حالا با شماره 09126006057 تماس بگیرید ☎ و با مشاورین ما صحبت کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۰۱ ، ۱۱:۰۱
شاد بانو