تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

تولیدی تم تولد نامبروان

تولید و پخش تم تولد و وسایل جشن با کیفیت به سراسر ایران

پنجشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵ ق.ظ

داستان تم تولد بت من

مقاله تم تولد پسرانه بت من

تم تولد پسرانه بت من ، یکی از پرطرفدار ترین تم های پسرانه است. کارخانه تم تولد نامبروان این تم را با طرح و رنگ زیبا و همه پسند طراحی و تولید کرده است.

با کلیک روی این لینک میتوانید تمامی محصولات کارخانه تم تولد و وسایل جشن نامبروان را ببینید.

به جرات میتوان گفت همه انیمیشن بت من را دیده اند. از تماشای آن لذت برده اند و کلی خاطرات قهرمانانه دارند. در ادامه من برای شما داستان این قهرمان بزرگ را میگویم.

امیدوارم از خواندن آن لذت ببرید ...!

قهرمان تم تولد پسرانه بت من

در شهر گاتهام سیتی در یک خانواده ثروتمند پسری به دنیا می آید و نام او را بروس می گذارند. بروس پسری بسیار باهوش و توانمند است.او کودکی خود را در کنار والدینش با خوبی و سراسر خوشبختی سپری می کند .

اما این شادی خیلی زود برایش به اتمام می رسد و زندگی روی دیگرش را به او نشان می دهد. قضیه از آن جا شروع می شود که پدرش دکتر توماس وین و مادرش مارتا را جلوی چشمان او به قتل می رسانند.

بروس که دوران نوجوانی را تازه پشت سر گذاشته با دیدن این اتفاق ترسناک تا مدتها حالش خوب نیست. اما بعدها تصمیم می گیرد آنقدر خودش را قوی کند تا بتواند با جنایتکاران برای برقراری عدالت بجنگد. تم تولد پسرانه بت .

مقاله تم تولد پسرانه بت من

قهرمانی بنام بت من

او از نظر جسمی و فکری آموزش می بیند و در ورزش های رزمی استاد  می شود. در مبارزه تن به تن به بهترین مبارز تبدیل می شود و روی 127 نوع از هنرهای رزمی مسلط می شود و چون از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است و دارای ثروت بسیار فراوانی می باشد می تواند تجهیزات و سلاح های مختلفی فراهم کند.

نام بتمن را برای خودش انتخاب می کند و یک لباس به شکل خفاش طراحی می کند که دارای دو گوش و شنل مشکی است که به او هیبت ترسناکی می دهد.بروس با هویت یک صنعتگر ثروتمند آمریکایی یه زندگی تجملاتی دارد و در کارهای خیر و انسان دوستانه شرکت می کند.

از این رو هویت انسانی او هم بین مردم شناخته شده و محبوب می شود.بت من یک انسان معمولی است و هیچ قدرت ابرانسانی ندارد و با تکیه به دانش علمی و ذکاوت و مهارت های کارآگاهی و قدرت های ورزشی خود سعی در برقراری عدالت می کند.

بت من یک مرد منظم و دارای قدرت کنترل ذهن است و در زمینه تغییر قیافه و جاسوسی مهارت بسیار بالایی دارد و می تواند در یک موقعیت حاضر شود و سریعا ناپدید شود و از تله دشمنان با کمترین آسیب فرار کند.

او با مردم عادی بسیار مهربان است و به تعهدش نسبت به آنان پایبند است و برای کشتن دشمنانش بی میل است . آنها را حتی الامکان نمی کشد و سعی می کند آنها را تنبیه کند و سرعقل بیاورد. اما دوست ندارد کسی را بکشد.

مقاله تم تولد پسرانه بت من

بتمن علیه جوکر

بت من دشمنان بسیار زیادی دارد که همه ی آنها هرکدام به نحوی به انسان ها آسیب می رساندن و بت من با نبوغ و توانایی هایش به جنگ آنها می رود. یکی از این دشمنان جوکر است که بسیار سنگدل و بی رحم است.

جوکر عاشق خندیدن است وقتی می خندد گاز خنده اش هزاران شهروند را مسموم می کند. از کشتن انسان ها ابایی ندارد و از آزار رساندن به دیگران مخصوصا بت من لذت می برد.

جوکر می داند که بت من میل به کشتن کسی ندارد اما می خواهد کاری کند که بت من برخلاف عقایدش عمل کند.او هم مانند بت من هیچ توانایی و قدرت ابرانسانی ندارد اما در عوض در رشته مهندسی شیمی تبحر و تخصص دارد .

او می تواند با ترکیبات سمی و کشنده کارهای بسیار خطرناکی انجام دهد مثلا زنگ هشدار کشنده بسازد و از گل های اسیدپاش بر روی پیراهن خود بهره مند شود. جوکر تنها یکی از دشمنان جنایتکار و سنگدل بت من است. نبرد بت من علیه ظلم و جنایت هنوز هم ادامه دارد.....

مقاله تم تولد پسرانه بت من

سفارش تم تولد پسرانه بت من

زمانی که یک طراح خلاق این انیمیشن زیبا را دید تصمیم گرفت که تم تولد پسرانه بت من رو به بهترین شکل ممکن  طراحی کنه . حالا کارخانه تم تولد نامبروان محصولات منحصر بفرد و زیبایی رو با طرح تم تولد پسرانه بت من طراحی و تولید کرده و بصورت عمده تم تولدی به فروش میرساند.

همین حالا میتوانید با نمایندگان فروش ما برای اخذ نمایندگی فروش عمده تم تولد پسرانه بت من  و بیش از 85 تم تولد دیگر با شماره 09126006057 تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی